بیانیه ها

راز تولد تلویزیون رنگارنگ

راز تولد تلویزیون رنگارنگ

http://www.rangarang.us

در آذر سال  1378 قرارداد شنی بین دولت ایران (تحت شرکت گسترش سازه حمید) و دولت کویت بسته شد که در آن قرار بود شن‌های دانه بندی شده به کشور همسایه (کویت) صادر شود. اما این شرکت دولتی و وابسته به وزارت اطلاعات، با تقلب و غش در معامله مقادیر زیادی خاک به همراه شن با کشتی پنجاه هزار تنی فرستاده بود.

در جریان  مصالحه‌ که برای حل این غش در معامله و گرفتن چک تضمین در دفتر یکی از آقایان در جریان بود جوانکی نادان با تصور این که به مراکز اصلی قدرت  وابسته است، و می تواند هر چه خواست بگوید،  فحش های رکیکی به اینجانب سعید محمدی دورکی داد؛ البته باید بدانید که فحاشی و رکیک حرف زدن در بین مقامات بالای کشور نیز رواج دارد. نطفه‌ی این انقلاب همانطور که بر همگان روشن شده بر پایه‌ی غارت، کشتار و فحاشی استوار بوده است.

در آن زمان هیچ کسی در دیار ایران زمین مظلوم ظلم ستیز نبود! این در حالی بود که مردم داخل ایران توانایی درگیری با حکومت را نداشتند؛ اپوزیسیون خارج از کشور هم بیدار نبود. وقتی من خاکسار عالم که تمام نیت‌ام مبنی بر خدمت به مردم و کشور بود، دلم شکست ! مسئولین نظام آگاهی نداشتند که کائنات می تواند براساس ظلم به یک شخص مظلوم ظلم ستیز، یاوری فراهم کند که در شجاعت، دلاوری، ایران دوستی و مردانگی یگانه ی دوران باشد . شخصی  که بتواند به زبانِ خود آقایان حاکم و مسئولین فحاش، به آنها درس بدهد و تا حد امکان ظلم های این جرثومه های فساد را فاش سازدپس کائنات با دست »داور ویسه« این قهرمان ملت همان چیزی که این حاکمان جائر به ملت روا می دارند را به خودشان برمی گرداندتا درس عبرتی باشد برای همه ی ما که » با هر دستی بدهی با همان دست پس می گیری

نیروی سوم در واشنگتن دی.سی به ذهن  کسی فکر ایجاد رادیو و تلویزیونی را انداخت.

آقایانی که در خفا فحاشی می‌کردند و آن جوانک نادان که به مظلوم ظلم ستیزی که قصدی به جز خدمت خلق نداشت، بی‌احترامی کرد؛ در نتیجه بعد از سه چهار روز پس از آن حادثه از طریق این تلویزیون هر روزه  به طرز شگفت‌انگیزی به مقامات فحش‌های رکیک داده شد.

جریان تلویزیون رنگارنگ یک جریان معنوی‌ست که می‌خواهد به بشر بفهماند اگر در ظاهر و باطن یکی شدی و در مقابل ظلم ایستادگی کردی، و نیز به ذلیل‌بودنت اعتراف کردی، خداوند به شما عنایتی می‌فرماید که: ” برای یک فحش، به مدت هیجده سال هر روز به بدترین شکل ممکن فحش بشنوی” تا سرنگونی نظام ظالم

سعید محمدی دورکی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *