بیانیه 3- هشدارهای آخرین

متن بیانیه هشدارهای آخرین

بنام پروردگار عالم

با عرض سلام و درود بر ملت بزرگ و تاریخی ایران و درود و سلام بر ملت های آزاده جهان.

 ملت ایران و جهان من پیام بسیار مهمی را برای شما دارم و در این پیام بزرگترین اسرار قرن بیست و یکم و بزرگترین فساد و ظلم و ناجوانمردی قرن بیست و یکم را به شما ملت بزرگ خودم ایران و به تمام ملت های جهان و به تمام کشورها اعم از کشورهای همسایه ایران و کل جهان خبر و هشدار می‌دهم. و روی سخنم مخصوصاً با روسای کشورهای بزرگی است که ادعای دموکراسی و حقوق بشر می کنند. خصوصا” کشورهای غربی از جمله آمریکا که ادعای امپراطوری می کند و کشور روسیه و آقای پوتین که دوستی و روابط خوبی با این حکومت ظالم و مستبد در ایران دارد.

 ملت عزیز ایران و جهان و مسئولین جهان، متاسفانه به علت اینکه در تاریخ مکتوب بشر از زمان موسی و ابراهیم تا به امروز، واقعا انسان هایی بوده اند که ناجوانمردانه در مسیرخط شیطانی قرار گرفته اند و خط شیطانی هم همانند خط عرفانی انتهایی ندارد و بی نهایت است. یعنی انتهایش به خود خدا بر می گردد. چراکه کسی خود انتخاب میکند که درخط خدا باشد یا درخط شیطان.

 بایستی این را مردمان کشورها تعیین کنند که حکومت هایی که از دل آنها بیرون آمده باید نماینده آنها برای ایجاد رابطه بین انسانها باشند، که ظلمی نشود، غارت نشود، جنایت نشود دزدی و سرقت نشود و غیره که همه از این ها باخبر هستید.

 عزیزان من متاسفانه ۴۰ سال قبل که در ایران انقلاب شد یک باند بسیار وحشتناک تبهکار بین المللی ((بهترین جای جهان سرزمین پهناور و کشور واقعاً زیبای ایران)) که قبل از سقوط در زمان شاه ارتشی داشت، امکاناتی داشت، تجربه بسیار خوبی داشت، در ایران رخنه کردند. این باند دقیقا آن چیزی که الان در عالم شب و ساعت ۴ نصف شب خدمتتان عرض می کنم که توسط نیروی سوم با من گفتگو شده و در مورد این باند اطلاعاتی به این حقیر رسیده، در سیستم حکومت ایران از زمان خمینی گرفته تا الان که زمان خامنه ای است و روسای جمهوری و غیره رخنه کرده و از اول تلاششان این بوده که در رهبری ایران، رئیس جمهور، روسای مجلس، قوه قضاییه و تمام کسانی که در رده های مختلف این کشور مسئول هستند چه در دولت و چه در حکومت سیطره پیدا کنند و اتفاقاً این ها پیروز و برنده هم شدند. الآن که با شما صحبت می‌کنم اینها در راس کار هستند. در این باند از شناسنامه همه کشورها اعم از آمریکا اروپا آسیا، آمریکای جنوبی و آفریقا پیدا می شود. یعنی از ۱۵۰ یا ۲۰۰ کشوری که در این دنیا وجود دارد این باند تقریبا از هر کشوری آدم گرفته ولی مقر و فرماندهی شیطانی اینها در ایران است. اینها مهمترین جایی که رخنه کردند و پایگاه اصلی شان بین نظامی هاست. یعنی اینطور خدمتتان عرض کنم که فرمانده نیروی انتظامی با چهار پنج نفر از اطرافیانش، در سپاه هم همینطور، در شاخه های مختلف سپاه اعم از نیروی زمینی، دریایی هوایی و سپاه قدس به همین ترتیب، در ارتش هم باز به همین منوال  و در مقامات امنیتی هم باز به همین ترتیب تا الی آخر که در نیروهای بسیج هم می‌بینیم.

 اینها خمینی را محاصره کرده بودند و شرایط جنگ هشت ساله را آماده کردند که صدام به ایران حمله کند و راه را برای فروش سلاح در دو طرف باز کنند. بعد جنگ های بعدی و هزینه‌های دیگر را متحمل جوامع نموده و برای این باند و افکار جهنمی و شیطانی این باند درآمدزایی کردند که به مطامع مادی وشیطانی خود برسند.

این فکر بسیار خطرناکی است و اینها حتی شروع به مجهز شدن به سلاح‌های غربی و شرقی شدند و این کار را تا بدین روز هم در واقع انجام میدهند. یعنی سلاح های غربی که در ایران از زمان شاه وجود داشته، اینها آمدند و شروع به سر دادن شعار مرگ بر غرب و آمریکا دادند و نفوذ در کشورهای بلوک شرق کرده و از متلاشی شدن شوروی سابق سوء استفاده نمودند و از سلاح های آنها واسلحه هایی که از اوکراین و دیگر کشورهای بلوک شرق به دست آوردند، بزرگتر شدند و از بیرون هم به آنها کمک شد. اوایل خود این باند به قدرت شیطانی امروز نرسیده بود، کمک  گرفتند و نقشه و سیاست‌ اینها این بود که مجهز به سلاح های تمامی کشورها شوند و متاسفانه امروز هم به سلاح های غرب، هم به سلاح های شرق، هم به سلاح های شیمیایی و هم به سلاح اتمی مجهز شده‌اند .

 اینها با باندهای تبهکار در کشورهای دیگر هم ارتباط دارند. حتی این باندها در خود آمریکا هم نفوذ دارند و هر لحظه ممکن است که خود آمریکا و غرب و کشورهای منطقه خاورمیانه را هم نابود کنند. علی الخصوص اینها به دنبال دوستی با پوتین هستند که از طریق او بتوانند دزدی و چپاول گری و یغماگری خود را به حد اعلا برسانند و یک جوری از طریق روسیه بمبهای پیشرفته و اتمی روسیه و بر جا مانده از شوروی را به غارت ببرند و خواستار این هستند که کارشناسان روس را آلت دست خود قرار دهند و از این طریق در سایر کشورها کارشناسان آنها را با پول و یا مادیات ویا جنس مخالف و حتی مواد مخدر تطمیع کنند که بتوانند زمام آن کشورها را هم در دست بگیرند و این باند شیطانی خود را در آنجا هم توسعه دهند.

 همانطور که عرض کردم انتهای این مسیر را هم می‌خواهند بچسبانند به خدا. اینها وقتی جایی منفجر می شود و انسانهای بی گناه می میرند خوشحال می شوند چونکه می گویند کافران و منافقان به سزای اعمال خود رسیدند و خداوند خودش خواست که این کافران به سزای اعمال خود برسند، در حالی که عرض کردم این نیروی شیطانی مردم مظلوم و عادی را در چشم اینها کافر و منافق نشان می دهد. مثال های زیادی وجود دارد: مثل بمب گذاری هایی که در این سال های اخیر در منطقه و یا اروپا روی داده و یا جریان ۱۱ سپتامبر در آمریکا که اگر تریبونی در اختیار بنده قرار داده شود، بنده با اسناد و مدارک تمامی آنها را اثبات می کنم و این باند تبهکار را کامل برای مردم ایران و جهان تبیین می کنم.

 ملت ایران بایستی بیدار شوید و آنها را محاصره کنید و البته انسان‌های آزاده دیگر هم باید به ملت ایران کمک کنند که اینها دستگیر شوند و در برابر دستگاه عدالت پاسخگو باشند. از آنها باید سوال شود که شما چه لذتی می بردید وقتی که این کارها را می کردید؟ که جهانیان بفهمند که فرق بین نیروی خوب و بد چیست؟ فرق بین کسی که برای خدا کار می کند با کسی که نام خدا را با خود یدک می‌کشد چیست؟ فرق بین هیتلرها، صدام ها خمینی ها با گاندی ها و ماندلاها و مارتین لوترها چه بوده؟ همانطور که عرض کردم تعداد آنهایی که در راس باند هستند صد نفر بیشتر نیستند و با مزدوران و نوکرانشان چه در ایران و چه در کشورهای دیگر که هر کجا انسان به درد نخوری مانند قاتل ها، جانی ها مواد فروش ها و غیره بوده دور خود جمع کرده اند و شدند ۴ درصد.

مهمترین کار این باند در این حکومت از اول انقلاب چه برای خمینی و خامنه ای و چه برای روسای جمهور و روسای دیگر قوا و وزرا و مقامات ارشد و خانواده هایشان و فرزندانشان یا  رخنه  در بینشان بوده و یا برای اینها پرونده درست کردند. آنهم با چیزهای ساده ای مثل استفاده از جنس مخالف، مواد مخدر و مشروب وغیره بین آنها نفوذ کردند یا خود طرف را داخل این باند کشانده اند و یا اینکه او را آلت دست خود قرار دادند.

 اگر یادتان باشد در اوایل انقلاب اینها در کوچکترین مسئله شخصی خانواده‌ها هم دخالت و فضولی می کردند. جلوی ماشین ها را می گرفتند و حجاب را آلت خود قرار داده بودند که بتوانند هزاران پایگاه کوچک و بزرگ در سرتاسر ایران تأسیس بکنند تا بتوانند این باند تبهکار و شیطانی خود را گسترش داده و قوی‌تر نمایند. متاسفانه این ها در این ۴۰ سال تقریباً مسلط شدند، یعنی خود رهبر با خانواده و اطرافیانش یا عضو مستقیم این باند هستند و دانسته و ندانسته در خدمت این باند شیطانی می باشند. اینان در بین وزرا، امرای لشکری و روحانیون و اقشار متوسط تر هم رخنه و رشد پیدا کرده اند که برای اطرافیان و نزدیکان خود پرونده‌سازی کنند یا در خدمت این باند باشند یا توان نفس کشیدن نداشته باشند.

 شما ببینید کارگری را دستگیر میکنند و شکنجه می کنند و با وثیقه که آزاد شد دلشان خنک نمی شود با دهها ماشین جلوی خانه اش می ریزند و دوباره دستگیرش می کنند و بعد در تلویزیون اعتراف می گیرند و او را جزء براندازان، کمونیست ها امپریالیست ها و غیره قرار میدهند. همه کسانی را که علیه آنها حرف میزنند را هم با این کارها از بین می برند. در بیرون از ایران هم از طریق سفارت خانه ها و کنسولگری های ایران با تبهکاران و بدجنسان آن کشورها ارتباط برقرار می‌کنند سپس در ایران آموزش می دهند و تجهیز شان می کنند و در ایران ویا کشور خود می خواهند استفاده کنند. اینها باندی هستند که فکر می‌کنند با این تفکر میتوانند در کل زمین سیطره پیدا کنند و الان هم که می بینید می گویند پایتخت‌های منطقه‌ای ما از بغداد صنعا بیروت دمشق و …گرفته تا آب های گرم دریای سرخ و مدیترانه هم دسترسی پیدا کرده ایم.

ملت بزرگ ایران و جهان ! روسای آمریکا و روسیه و کشورهای دیگر! این ها دیر یا زود یا شما را نابود می کنند ویا با حملات تروریستی ضربه مهلکی به شما میزنند.

علی الخصوص در روسیه که قصد و هدفشان از بین بردن پوتین و دسترسی به سلاح های آن کشور از طریق باند هایی که در دل ارتش روسیه پیدا کرده‌اند میباشد.

 مردم عزیز ایران و جهان این اخباری که اینجانب با شما در میان می‌گذارم از طریق نیروی سوم و در ساعت ۴ بامداد به من می رسد که با شما عزیزانم در میان بگذارم. همانطور که عرض کردم سران  باند بیش از صد نفر نیستند ولی متاسفانه صدها هزار نفر را در سرتاسر ایران و جهان  مزدور و آلت دست خود قرار داده‌اند و کارهای بسیار خطرناکی انجام میدهند. یکی از لذت هایی که اینها می برند این است که از شکنجه و آزار مردم  خوشحال می شوند.

 لذت دوم این است که توانسته اند برای رهبران ایران و مسئولان ایران یا پرونده سازی کنند و یا اینکه آنها را در دل این باند به شکل های مختلف جای دهند از قبیل گرفتن فیلم و ویدئو از آنها، با نماز رفتن ویا نرفتنشان، هیئت رفتن و نرفتنشان و … اینها از این طریق به بدترین وجه ممکن روزگار مردم ایران را سیاه میکنند و ایران و جهان را به سمت نابودی می‌برند.

یکی از راه‌های این ها برای پرونده‌سازی این بود که با دست داشتن در سیستم اطلاعاتی امنیتی و قضایی کشور به دفاتر مسئولان کشور قبل از اینکه به دفترشان بروند خانم می‌فرستادند  بعد ازآنکه آن مسئول وارد دفترش می‌شد خودشان هم پشت سرش با دوربین وارد می‌شدند و می‌گفتند که این خانم اینجا چکار می کند؟ و این طوری برایش پرونده‌سازی می‌کردند و طرف مقابل هم یا از ترسش، از ترس خانواده اش، ترس آبرویش ویا ترس ذاتی اش سر خم می کرد یا عامل اینها میشد ویا بعد از مدتی یکی از خود آنها می‌شد. چرا؟ چون که در نهایت وزیر بوده ویا پسر رهبر و رئیس جمهور یا وزیر ویا مسئولی.

 در کل منطقه هم همین کار را کردند. از طریق سفارت ها و کنسولگریهایشان در کشورهای همسایه، کشورهای عربی، حتی در کشور ترکیه، آمریکا در سرتاسر جهان با دادن پول، جنس مخالف، مواد مخدر، قمار مشروب و غیره که بتوانند غلبه پیدا کنند و راس حکومت ها را بزنند و جایی که راس حکومت  را اشغال کردند، چه کار کنند؟ یاران خودشان را سرکار بیاورند.!

 گاه ممکن است امثال حسن نصرالله در لبنان، یا گرفتار افکار عوام فریبانه آنها بشوند و یا در یمن یا نیجریه  و یا در عراق همانند بسیج جیش الشعبی مستقیما” عامل این باند شوند.  هرکجا که این ها رفته اند باعث قتل و کشتار مردم مظلوم آن مناطق شده اند. کشورهای عربی و منطقه را هم باید بیدار کرد زیرا حیف است و گناه دارند.

 حساب سوریه را از باند تبهکار در ایران جدا کنید! ای جناب پوتین این باند بسیار بسیار خطرناک است. این باند که اکثریتشان نظامی اطلاعاتی و امنیتی هستند و برای اولین بار است که در طول تاریخ پنج هزار ساله ایران توانسته اند چنین قدرتی در ایران به دست بیاورند ولی به لطف خداوند و نیروی سوم بعد از چهل سال که در برابرصبر خداوند قطره ای است در دریا اینان دوام نخواهند آورد و روی سیاهشان نمایان خواهد شد. بیایید دست به دست هم بدهیم حتی بیرون بریزیم و فریاد بزنیم شاید خود خامنه ای هم بین شما آمد و گفت که اسیر دست اینهاست! همانطور که در بیانیه های قبل هم عرض کرده بودم در شرایطی که قاضی دزد باشد وکیل دزد باشد پلیس دزد باشد چه اتفاقی می افتد؟ قطعاً رهبر هم دانسته یا ندانسته دست این ها گرفتار می شود.

 به هر طریقی که می توانید این مهم و مژده را به اطرافیان خود برسانید چه از طریق دنیای مجازی چه از طریق تلفن  ویا رودررو. اینها را محاصره کنید و از اینها نترسید که به آخر خط رسیده اند.

 این باند تبهکار از آن باندی که برج های دوقلوی آمریکا را منفجر کردند هم خطرناک تر هستند. ملت عزیز ایران نمی دانید که چه لذتی می بردند موقعی که انسان های مظلوم از آن پنجره ها پایین می افتادند ویا اینکه چه لذت میبرند هنگامی که در این عملیات های انتحاری انسان‌های مظلومی کشته می شود. در همه جا حضور دارند و قلم هایی را با قیمتهای پایین چه در ایران چه در بیرون از ایران خریدند که کار آنها را توجیه کنند و آنهایی را که نتوانستند بخرند یا داخل خانه هایشان کشتند و یا اینکه از بین بردند.

 اسناد همه اینها نزد اینجانب می باشد که حتی خود سیا و سازمانهای اطلاعاتی هم یا نتوانستنده اند ویا نخواسته اند که به آنها دست پیدا کنند. البته اگر رسانه های آزاد و مستقل دنیا سراغ این برادرتان آمدند، بنده به صورت مفصل تری مسائل را باز خواهم کرد.

 جهان به دو چیز نیاز دارد: اولی آرامش صلح و دوستی که همه از لحاظ مادی و معنوی اشباع می شوند از طرف دیگر دست کل باند های تبهکار در ایران و از آنجا در منطقه و دنیا رو می شود، شناخته می‌شوند و سیطره شیطانی شان بر کل دنیا از بین میرود. بنده از طرف نیروی سوم مجبور بودم که بیدارتان کنم و این پیام بیداری را برایتان بیاورم در غیر این صورت شما آرامشی در هیچ کجای دنیا نخواهید دید. این ها سالیان سال با اسم اصلاحات و اصولگرا بر شما تسلط پیدا کردند، حتی اصلاحات اساسی که ادعا می کنند هم بازی بیش نیست، حتی اینها به دنبال این هم هستند که در دل حکومت ها و دولت های خارجی بروند که از بیرون از مرزهای ایران داخل ایران می‌آیند، حتی با آنها به اتفاق برسند و یا حتی ممکن است که به خود شاهزاده هم از هر طریقی نفوذ پیدا کنند و پیشنهاد شراکت در ایران را به وی بدهند. البته بنده اینجا کلیات را عرض می‌کنم! در پلان ها و برنامه های اینها همه چیز ممکن است رخ بدهد.

 جهان باید بداند که این آخر خط است. ملت عزیز ایران! دیگر راهی وجود ندارد، اگر ازدست این باند جنایتکار و تبهکار خلاص نشوید که متاسفانه در برهه ای از تاریخ در خاک ما رخنه کردند آخر و عاقبت همه ما فلاکت است و این حقیقت به واسطه چهل سال فقر و فلاکت و بدبختی و ریاضتی که متحمل شدم بدست آمده که به واسطه این نیروی بزرگ سوم چهره واقعی این ها را توانستم بشناسم و به شما نشان دهم.

اگر ملت ایران و جهان واقعا به خدا اعتقاد دارند که، هم او هست و هم این اعتقاد وجود دارد قدرت نهایی خداوند بزرگ بر این است که به نیت های خیر کمک کند و افکار بد و شیطانی را از بین ببرد.

 اینها که تقریباً از ۲۰ سال قبل  اوج گرفته اند با دست خود خانه های خود را کم کم ویران کرده‌اند و خودشان اسرار خودشان را فاش ساخته اند و به اصطلاح عامیانه پته همدیگر را روی آب ریخته اند، یعنی خود خدا هم با دست های خودشان خانه‌های آنها را ویران میکند. حال ای مردم خداشناس و ای جهانیان منتظر چه هستید و چه هستیم؟ که با چنین تشکیلاتی مماشات کنیم.

 این شما و این خدا، راه برای نجات خودمان باز است.  خود ما نیک سرشتان هستیم که با یاری خدا کشور خود را از دست این پلیدان نجات خواهیم داد. امیدوارم که دست به دست هم بدهیم و بتوانیم کشور خودمان و جهان را از شر اینها نجات دهیم.

 به خود سران این باند جنایتکار هم از این جا می‌گویم که اگر خودتان به اعمال زشت تان اعتراف کنید و از آن دست بردارید ممکن است که ملت بزرگ ایران شما را ببخشند وگرنه به سزای اعمالتان خواهید رسید. در دوره بعد از شما ملت عزیز ایران از هر فرهنگی و زبانی و با هر عقیده ای و دینی به راحتی طبق اصول انسانی و بشری در کمال آرامش و رفاه اقتصادی که اولین حق طبیعی همه ما می‌باشد زندگی خواهد کرد و کشورمان دوباره کانون توجهات مثبت دنیا خواهد شد.

یاهو

یا رب

یا ربی

سعید محمدی دورکی

استانبول

۸ بهمن ۱۳۹۷

٢۱ جمادی الاولی ١۴۴٠

 ۲۸ ژانویه سال ۲۰۱۹

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *