بیانیه 2 - پروانه باش

متن بیانیه پروانه باش

بنام پروردگار عالم

من نمی گویم سمندر باش یا پروانه باش    گر به فکر سوختن افتاده ای مردانه باش

این تشکیلاتی که در طی این چهل سال در ایران  روی کار آمده است من با اسناد و مدارک در وهله اول به ملت کشور خودم و به جهان اسلام، مسیحیت و یهودیت و دیگر ملتهای دنیا  علی الخصوص بخشی از مردم که از خدا حرف میزنند اعلام می کنم و روی سخنم با آنهاست، آقایان خانمها خدا و دین چیست که همه این حضرات ۴۰ سال است که خدا را دستاویز خود قرار داده اند؟ هم کشور را و هم کل دنیا را خراب کرده اند. علت این است که این آقایان دروغ گفتند لباس دین را وارونه پوشیده اند. اگر اینها خداشناس اهل بیت شناس امام حسین شناس بودند میفهمیدند که آنها آمده‌اند که خیر به همه مسلمانها برسانند و در خیر و برکت را به روی دنیا باز کنند نه اینکه در شر و بدبختی را باز کنند.

هشت سال ایران و عراق همدیگر را کشتند بعد آمریکا وارد منطقه شد بعد کویت را بدبخت کردند بعد افغانستان را نابود کردند. این همه گرفتاری عزیزان من تا زمانی که اسم اسلام جمهوری اسلامی در ایران هست که همه اش دروغ است و آقایان دروغگویان آن می باشند روز به روز منطقه به سمت خطرناک تری می‌رود و کل مسلمانان هم نابود خواهند شد به اضافه جهان هم نابود خواهد شد.

 بنده با اسناد و مدارک می گویم  که ای مردم ایران بیدار شوید و دنبال این اسناد را بگیرید که در هشت جلد کتاب بنده آمده است. آقای خامنه ای هم از آن خبر دارد. کسی که یک توانایی را دارد که به زور نمی تواند آن را به مردم بدهد و بگوید که حتما و حتما بیایید و این را از من بگیرید. اگر خواستی از طرف ملت عزیز ایران باشد که بنده دعا می‌کنم این خواسته باشد، بنده هم با کمال میل آن را با ملت عزیز و بزرگوار ایران در میان  خواهم گذاشت و الا همه ما نابود خواهیم شد. این نقشه ی بدی است که باندهای شیطانی برای ایران و از ایران برای کل دنیا کشیده اند. باندهای تبهکار در ایران انگلستان آمریکا و کشورهای عربی و هر کجای دنیا هستند. اینها باند هستند  ملت ها نیستند حتی حکومت ها هم نیستند  بلکه اینها باندهای شیطانی و تبهکاری هستند که در دل این حکومت ها راه یافته اند و کاری کردند که فی المثال جرج بوش بیاید و عراق و افغانستان را بمباران کند.

 بیایید بیدار شویم که کل جهان در خطر است. ملت عزیز ایران دنبال اصلاحات در ایران نباشید. اصلاحات هم مانند اصولگرایی جواب نداده و نخواهد داد. اصلاحات را بنده سعید محمدی دورکی به این آقایان و اطرافیانشان یاد دادم  با این حال به اسم خودشان پروژه های بنده را می‌خواهند اجرا بکنند، البته این را هم بگویم که بنده کسی نبودم بلکه وسیله ای شدم این طرح‌ها را با این ها مطرح کردم و اینها هم طرح های بنده را برداشته و به نام سازندگی و اصلاحات البته به صورت اشتباه و ناموفق برداشتند و نتوانستند اجرا کنند. هاشمی رفسنجانی به اسم سردار سازندگی افکار و پروژه‌های بنده را برداشت و صد البته نتوانست موفق شود چون که اصل فکر و پروژه مال او نبود و کپی برداری شده بود. همچنین آقای خاتمی و اطرافیانش باز طرح ها و افکار مربوط به اصلاحات بنده را کپی برداری کردند که نتوانستند موفق شوند چون این هم کپی برداری بود. چون که نمی فهمیدند این افکار و ایده ها از جایی ویژه هست،  اصل افکار بنده را متوجه نمی شدند، نمی دانستند که این افکار از یک جای الهی دارد می آید از یک جای ویژه ای دارد می آید مال شخص من نیست. می خواستند اصلاحات بکنند ولی نتوانستند.

 احمدی‌نژاد هم میخواست که کپی‌برداری نهضت سفید من را بکند، با رحیم مشایی و غیره آمدند و گفتند کوروش کبیر و غیره، باز نتوانستند.

 روحانی هم آمد و فکر کرد که من می‌گویم آمریکا دشمن نیست بایستی برود و نوکری آمریکا را بکند. نه اینجوری نیست! نمیشه نوکری کسی را کرد بایستی با یک منطق سیاسی و اقتصادی با آمریکا مذاکره کرد نه منطق نوکری و گرفتن گرین کارت و حق اقامت برای اطرافیان خود و عزیز دردانه های نظام، که این عین ذلت است. منظور من این است که ای ملت ایران بیایید کنجکاو شوید که صدای من را خود شما درخواست کنید که من حقیقت های این کشور را به شما بازگو کنم، مخصوصاً در این صد سال اخیر و مسائل مربوط به تاریخ منطقه، قدرت های بزرگ دنیا در منطقه که همه آنها را با اسناد و مدارک با شما ملت عزیز ایران بازگو کنم چرا که این کشور مال ماست. سند معتبری به شما خواهم داد. بیخودی هم وقت و انرژی خود را هدر ندهید که این حکومت اصلاح خواهد شد و غیره اصلا اینطوری نیست.

هیچ چیز و کسی نمی‌تواند ایران و جهان را درست کند الا مطالعه این مطالب و اسنادی که در این هشت جلد کتاب موجود است. اینها اسناد جهان هستند و هرکسی هم توجه نکند اتوماتیک وار نابود خواهد شد. بسم الله این گوی و این میدان. کسانی که ادعا میکنند ایران را درست میکنند ببینید حداقل از سال ۲۰۰۳ که بنده نهضت سفید را در امارات تاسیس کردم چه آنهایی که ادعای مبارزه در داخل و چه در خارج می کنند، که داخلی ها را عرض کردم می خواستند کپی برداری بکنند که نتوانستند مثل رفسنجانی  روحانی  خاتمی. عربها هم نتوانستند که خودشان هم گرفتارند، آمریکا هم نمی‌تواند کاری بکند و کل جهان الان گرفتار است.

 تمام دنیا بیاید و نوکر ایران بشود ایران بازهم درست نمی شود. ایران هم باز برود نوکر آنها بشود باز درست نمی‌شود. بدون تعارف راه حل پیش برادرتان سعید محمدی دورکی است. این حرفها را بنده با قدرت دارم می زنم.  هر کسی هم علیه حرف‌های من ادعایی دارد بنده حاضر به مناظره با او هستم، اگر سلاحی دارد که من هیچ سلاحی ندارم او با سلاحش بیاید بنده بدون سلاح می آیم و حاضر هستم حرفهای خودم را با اسناد و مدارک ثابت کنم. این امانتی است که مربوط به امت هاست، امت اسلام  امت یهود امت مسیحیت وغیره. بنده با اتکا به نیروی سوم که از طرف این عالم و کائنات بازتاب آن در این حقیر دیده شده شش سال قبل از کشورهای عربی وارد خاک آناتولی شده و همانند مولانا که بعد از آمدن به خاک آناتولی عرفان و معنویت در او پیدا شد در اینجانب هم شکوفا شد. در این سرزمین این نیروهایی که خدمتتان عرض کردم به بنده داده شده است. هر کسی هم طبق نیت خود می تواند روی این نیرو اسم بگذارد یکی می‌گوید خداست یکی می‌گوید نیروی انسانی است یکی می‌گوید نیروی معنوی است یکی می‌گوید نیروی سوم است. هر کسی در عقل خود می تواند روی این اسم گذاری کند، بنده این نیروها را در این سرزمین ملاقات کردم و می‌دانم که این چیست! اگر تاخیری انجام شود نابودی همه مسجل است هم نابودی ایران هم نابودی مسلمانان هم نابودی کل دنیا.

به خاطر همین است که عرض می کنم:

 من  نمی گویم سمندر باش یا پروانه باش          گر به فکر سوختن افتاده ای مردانه باش

بنده در ابتدا عجز و ناتوانی خود را بیان کردم اسناد و مدارک و مسائلی که مربوط به ایران و کل جهان است از خودم نیست و از طرفی نیرویی است که بنده موظف هستم آن را با ملت بزرگ ایران در میان بگذارم چنانکه طبق فرمایش مولانا

  در بهاران کی شود سرسبز سنگ            خاک شو تا گل برویی رنگ رنگ

 این نیست که همه در جای خود مان  منتظر بمانیم که یک منجی بیاید و ما را نجات بدهد. ملت عزیز ایران! در تاریخ هیچ کشوری و سرزمینی بدون خواست واراده مردم آن سرزمین نجات دهنده ای نبوده است که آنها را نجات بدهد. خواست و اراده خداوند در خواست و اراده شما و مردم ایران زمین نهفته است و کسانی که به خدا ایمان ندارند هم باز بر این نکته تأکید می کنند که اگر اراده مردمی نباشد آینده آن جامعه و کشور درست نخواهد شد.

تا خاک نشویم و فداکاری نکنیم چگونه می توانیم گل بدهیم ؟ اگر حرکتی نکنیم و سنگ بمانیم آیا از ما گلی خواهد رویید؟

موضوع دومی که می خواهم به آن اشاره بکنم نامه آیت الله خمینی به شاه است که در آن نامه چنین گفته است:

یا از فساد مسئولین آگاهید و سکوت کردید، یا از وضعیت بیخبرید که در هر دو صورت بی‌کفایتید.!!

 ای ملت بزرگ ایران آیا این سخنان به گوش شما آشنا نیست؟ آیا الان به سرکردگان این رژیم نمی‌توانیم بگوییم که  یا شما از فساد همدستان و همکاران و  مسئولین آگاهید و سکوت کردید و یا از وضعیت بیخبرید؟ که در هردوصورت بی کفایتید!!

در هر صورتی بی کفایتی شما نمایان است و در ظرف این ۴۰ سال نتوانستید از پس این امتحان  بربیایید و بایستی کلید این مملکت را با احترام و بدون خون و خونریزی به دست اولاد صالح و بر آمده از دل همین مردم بدهید که بتوانند هم مسائل داخلی کشور را هم امور مربوط به روابط خارجی کشور را با اتکا بر جوانان و متخصصین این مرز و بوم در اسرع وقت حل کرده و مشکلات مردم رنج دیده و ستمدیده ایران را به بهترین وجه ممکن برطرف نمایند. حرف بنده این است که آقا جان شما چه خبر داشته باشید و چه از این مسائل و دزدی ها خبر نداشته باشید در هر صورتی چون مسئول هستید بی کفایتید ،  یعنی اینکه نمی توانید و بایستی بروید.

متاسفانه شما برای رسیدن به اهداف خود همه کارمندان، بازنشستگان، استادان اهل علم و فضیلت و هنرمندان را آلت دست خود قرار داده اید و با حقوق ماهیانه سه میلیون تومان که به اکثر آنها پرداخت می‌کنید هم می‌خواهید به امیال پست و مزدورانه خود برسید و هم آنها را که بسیاری از آنها انسانهای شریفی هستند بازیچه دست خود قرار داده مخصوصا قوای مسلح ایران اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج حتی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را که به دو قسمت 4 درصدی و 96 درصدی تقسیم کرده اید تا این گروه 4 درصدی غلامی شما را بکنند و در ازای آن زندگی مرفه نه در حد عالی بلکه  بخور و نمیر داشته باشند و آن 96 درصد صاف و پاکدل دانسته یا ندانسته برای داشتن یک زندگی شرافتمندانه و با کمترین حقوق  اسیر امیال و خواسته های آن گروه اقلیت و شما ها باشند دریغ از حتی رفتن به یک مسافرت خارجی و یا داشتن زندگی خوب و حتی بدتر از آن دست و پنجه زدن با مشکلات عدیده خانوادگی که ناشی از همین فقر و نداری است  و آبروی بسیاری از آنها را در بین جامعه و اطرافیان خود از بین برده و در آخر سر هم مثل دستمالی به دور بیاندازید. برای این عزیزان چه قول  می‌دهید که مشکلات اقتصادی آنها را حل کنید، چونکه بسیاری از آنها هم شاد و خوشحال نیستند. مشکلات اقتصادی گریبانگیر همه آحاد مردم شده است حتی طرفداران به ظاهر عمامه به تن کرده، اونیفرم  و کت و شلوار پوشیده شماها.

همانطور که گفتم با وجود دارا بودن بیست  سی مقام و میز یا از فساد اطرافیان خود آگاهید و سکوت کرده اید یا از وضعیت بیخبرید که در هردوصورت بی کفایتید و بایستی بروید.

یاهو

یا رب

یا ربی

سعید محمدی دورکی

استانبول

پنج شنبه – ۲۷ دی ۱۳۹۷

17 ژانویه 2019

۱۰ جمادی الاولی ١۴۴٠

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *