اسناد

پرونده التمیمی و وصالیان

بنام خدا

گردشکار پرونده دعوی فیمابین آقای سعید محمدی دورکی بطرفیت

 آقایان عادل محمد حسین عبدالله التمیمی و محمد جعفر مومنی وصالیان

در سال 2003 از سوی آقایان محمد جعفر مومنی وصالیان و عادل محمدحسین عبدالله التمیمی به آقای سعید محمدی دورکی پیشنهادسرمایه گذاری در موضوع فعالیتهای اقتصادی مطرح میگردد.

آقای سعید محمدی ضمن طرح موضوع اقتصادی مطروحه با دوستان و شرکاء کاری خود در ایران پول مورد نظر را ازایشان تهیه و براساس مستندات موجود در پرونده و در طی سالهای 2003 و 2004 مجموعا مبلغ 000/300/1 درهم در چند مرحله و برای سرمایه گذاری به آقایان مومنی و التمیمی پرداخت مینماید.

بنا بر اظهار آقایان مذکور انجام سرمایه گذاری مورد نظر دچار مشکلاتی گردیده و در زمان مقرر به انجام نمی رسدوعلیرغم پیگیریهای انجام شده توسط آقای سعید محمدی دورکی  هیچ پاسخی به ایشان داده نمی شودولذا با استخدام وکیل قانونی ناچار به پیگیری از سوی مراجع قضائی و تشکیل پروندهای شماره 2895-2006 و 609-2007  و 4319-2006 دبی میگردد .

براساس پیگیری ها و اقدامات اداری و قضائی انجام شده توسط وکیل قانونی آقای سعید محمدی دورکی در طول 2 سال ، حکم محکومیت قطعی دریافت کننده مبالغ بنام عادل محمد حسین عبدالله التمیمی در تاریخ 5-3-2008  به پرداخت مبلغ 000/265/1 درهم بهمراه سود سالانه به میزان 9% از تاریخ استحقاق ( 3/2006)  صادر میگردد.

(1)

بدلایل نامعلوم وعلیرغم پیگیریهای مکرر آقای سعید محمدی دورکی و وکیل ایشان برای اجرای حکم مذکور،  تاکنون هیچ اقدام خاصی از سوی دادگاه دبی صورت نپذیرفته و آقای سعید محمدی دورکی و شرکاء ایرانی ایشان  از بابت این موضوع ناچار به تحمل خسارتهای زیادی گردیده وبدلیل بلوکه شدن سرمایه خود در بسیاری از موارد کاری خود دچار مشکلات عدیده شده اند. لذا با توجه به احکام صادره دادگاه دبی و تایید احکام فوق در دادگاه استئناف دبی  تقاضای اجرای حکم صادره و جبران خسارتهای وارده را دارند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *